8:00 – 9:00
Rejestracja
9:00 – 9:15
Rozpoczęcie
Pokolenie Y – jak zmienia świat, a technologie zmieniają się dla nich - Karol Kopańko
Pokolenie Y będzie rządzić światem! Już teraz zmienia go według własnych potrzeb - rzeczywistość staje bardziej cyfrowa, niż analogowa. Ale co przyjdzie po Facebooku i smartfonie? Świat 2.0.
9:50 – 10:20
Proces powstawania aplikacji mobilnych - pomysł, produkcja, promocja - Mariola Szypszak, Tomasz Witt
Zaprezentujemy etapy produkcji aplikacji wykorzystując do tego hipotetyczną firmę jako zleceniodawcę. Pokażemy jak uniknąć błędów i osiągnąć zamierzony efekt, a także jaki budżet zaplanować do realizacji projektu z sukcesem.
O rozwiązywaniu problemów podczas projektowania interfejsów mobilnych - Monika Mikowska
Na czym polega praca projektanta interfejsów mobilnych? Dlaczego design nie jest sztuką a rzemiosłem? Interfejs strony czy aplikacji mobilnej ma być nie tylko ładny, ale przede wszystkim musi rozwiązywać problemy użytkowników.
10:55 – 11:35
Przerwa kawowa, networking
SALA 1
11:35 - 12:05
Czy w 2014 roku, grozi nam... Mobilna Rewolucja w zakupach? - Iwo Szapar
Odpowiedź na to i wiele innych pytań będziemy szukać w badaniu przeprowadzonym wśród 100 sklepów internetowych współpracujących z Shopgate w Polsce.
Rewolucja w m-commerce, czyli jak Kowalski kupuje mobilnie. - Bartosz Witoń
Bazując na naszym 5 letnim doświadczeniu z mobilością pokażemy jak "bardzo" m-commerce zadomowił się już w Polsce. Omówimy jak mobilni Użytkownicy kupują na Allegro i jak zaczną kupować. Pokażemy też jak sprawdzają się obecne kanały mobilne.
12:45 - 13:15
Płatności w mobile czyli co? - Michał Paluszczak
Próba znalezienia odpowiedzi na pytanie w jaki sposób użytkownicy rozumieją płatności mobilne. Przegląd rynku mobilnego pod kątem dostępnych metod płatności i ich zastosowania z perspektywy systemu płatności.
SALA 2
"Dzień dobry , chcialbym coś mobile ..." - czyli przychodzi klient do firmy ... - Rafał Pieszczek
Prelekcja mówiąca o tym w jaki sposób aktualni klienci patrzą na mobile i czego chcą, a raczej - co wydaje im się że chcą. Ocena realna potrzeb klienta i dobór odpowiednich narzędzi dla niego.
12:10 - 12:40
Obalamy mity reklamy mobilnej - Rafał Staszkiewicz
・ Jaka działa reklama mobilna? ・ Kto klika w reklamę mobilną – problem przypadkowych kliknięć? ・ Największe grzechy reklamy mobilnej ・ Czy mobile może się stać główną platformą komunikacji marketingowej?
12:45 - 13:15
Second Screen it’s Multi-Screen - Piotr Szostak
Coraz powszechniejsze zjawisko „multiscreeningu” jasno pokazuje, że widzowie korzystają z urządzeń mobilnych jako tzn. „drugiego ekranu” podczas oglądania telewizji. Piotr Szostak przedstawi szerzej temat Social TV oraz na przykładach pokaże jak efektywnie tworzyć aplikacje interaktywne zapewniając jednocześnie maksymalny zasięg dotarcia poprzez obecność na dowolnym urządzeniu.
13:15 - 14:15
Przerwa obiadowa
"Money! Money! Money!" - czyli jak zarabiać na reklamie mobilnej? - Tomasz Musiał
W 1H2013 wydatki na reklamę mobilną w Polsce wzrosły 81% osiągając poziom 1% (!) w torcie reklamy online. W tym czasie przychody z reklamy mobilnej Facebook'a przekroczyły 50% przychodów. Czy potrafimy zarabiać na reklamie mobile?
Klikalna aplikacja mobilna w mniej niż 5min. Możliwe? - Artur Kurasiński
GetLaunch.com - najprostsze narzędzie na rynku ułatwiające stworzenie klikalnego prototypu aplikacji mobilnej w kooperacji z zespołem.
Zapewnianie dobrego UX dla aplikacji mobilnych - Steven Hoober (USA)
Prawie wszystkie aplikacje mobilne nie mogą nawet liczyć na zwrot kosztów ich produkcji. Zanim zaczniesz tworzyć aplikację, dobrze zaplanuj swój projekt i zainteresuj się projektowaniem UX, które pomoże ci lepiej zrozumieć potrzeby użytkownika.
15:55 - 16:35
Przerwa kawowa, networking
16:35 - 17:05
Research boli - Roman Łoziński
"Teraz, prędko, zanim zorientujemy się, że to bez sensu!" - Król Julian
Prezentacja jest o tym, jak nie być Królem Julianem.
Wyzwania Responsive Web Design w Rosji - Grigoriy Kochenov (Rosja)
Grigoriy omówi, jak obce doświadczenie oraz własne eksperymenty mogą być efektywnie połączone i wykorzystane do wprowadzenia nowej technologii w twoim kraju oraz wytłumaczy, dlaczego strategia Progressive Enhancement jest przyszłością Internetu.
17:40 - 18:00
Zakończenie konferencji
19:00 - 20:30
Gala Mobile Trends Awards
20:30 - 01:00